X
Realizacja zamówień do 48h    |    Dostawa pod wskazany adres lub do punktu odbioru    |    Darmowa wysyłka od 299 zł

Często Zadawane
Pytania

Czas wysyłki obecnie wynosi do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 12:00 danego dnia często udaje się zrealizować w tym samym dniu z dostawą w kolejnym dniu roboczym – czwartek jest ostatnim dniem, w którym można się jeszcze zaopatrzyć przed weekendem 😊.

Koszt przesyłki kurierskiej to 13 zł za zlecenie z dostawą do punktu odbioru, lub 17 zł przy zleceniu z dostawą pod wskazany adres niezależnie od wielkości zamówienia czy paczki. Próg darmowej wysyłki to 299 zł.

Wszystkie aktualne punkty odbioru można znaleźć wpisując właściwy kod pocztowy tutaj: Punkty Odbioru UPS

We do ship to all the EU countries and a few more. The shipping prices are based on the number of items in a box – up to 10 cans/bottles, up to 20, and up to 30 ones. A 30 beers box is the largest one we can ship as a single parcel. Usually, it is the most cost-efficient option too. Please refer to the table below.

  1 – 10   

  10 – 20   

 20 – 30   

 30 – 40   

  40 – 50  

  50 – 60  

Norway

90 120 140 230 260 280

Denmark

115 150 185 300 335 370

Finland

115 150 185 300 335 370

Ireland

80 105 125 205 230 250

Czech Republic

70 95 115 185 210 230

Slovakia

80 105 125 205 230 250

Hungary

70 95 115 185 210 230

Latvia

80 105 125 205 230 250

Belgium

80 105 125 205 230 250

Austria

70 95 115 185 210 230

Estonia

80 105 125 205 230 250

Luxemburg

80 105 125 205 230 250

Germany

70 95 115 185 210 230

United Kingdom*

110 130 145 255 275 290

Nederland

80 105 125 205 230 250

France

80 105 125 205 230 250

Italy

80 105 125 205 230 250

Sweden

115 150 185 300 335 370

Portugal

80 104 125 205 229 250

Spain

80 104 125 205 229 250

* due to Brexit regulations the maximum single order value is 600 PLN

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera na stronie głównej lub podczas rejestracji konta. Dodatkowo można na bieżąco śledzić informacje na naszym Facebook’u, gdzie publikujemy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące premier, nowych dostaw, a także promocji i ofert specjalnych. Możesz również sortować stronę z produktami po najnowszych. Aktualne premiery pojawią się wówczas w pierwszej kolejności.

Tak. Karta podarunkowa wraz z opisem dostępna jest tutaj: kraftklub.pl/piwa/kraft-karta. Karta nie jest imienna ani personalizowana, może ją wykorzystać każda osoba, która posiada unikalny kod. Z karty można korzystać wielokrotnie aż do całkowitego wykorzystania wartości kwoty nominalnej. Karta nie jest też ograniczona czasowo i można ją wykorzystać bezterminowo.

Pakiety są przygotowywane w oparciu o następujące kryteria: piwa będące premierami na rynku, te wysoko oceniane przez społeczność koneserów piwa (ratebeer, untappd), oraz piwa wybrane przez współpracujących z nami specjalistów. W każdym miesiącu w pakietach pojawiają się zatem premiery, pozycje limitowane, piwa premium, piwa leżakowane w beczkach, a także piwa z cenionych zagranicznych browarów oraz okazjonalne niespodzianki.

Wkrótce stworzymy archiwum, gdzie użytkownicy będą mogli mieć stały wgląd do pakietów z poprzednich miesięcy. Jeżeli chcesz poznać ostatnie selekcje, napisz do nas na info@kraftklub.pl

Wysyłka pakietów jest wliczona w cenę abonamentu.

Wysyłkę pakietów rozpoczynamy od 10 dnia każdego miesiąca. W pierwszej kolejności realizowane są zamówienia z początku miesiąca oraz subskrypcje 3 i 6 miesięczne. W kolejnych dniach zamówienia realizujemy na bieżąco w ciągu 3 dni od momentu zakupienia/odnowienia członkostwa.

Jeżeli chciałbyś otrzymać pakiet w określonym terminie lub na specjalną okazję, napisz do nas lub zgłoś nam taką potrzebę w uwagach do zamówienia. Jeżeli pakiety na dany miesiąc będą już gotowe po naszej stronie, chętnie wyślemy Twoją paczkę wcześniej.

Oczywiście. W tym celu należy poinformować o takiej woli w komentarzu do zamówienia oryginalnego. W przeciwnym wypadku będzie wystawiony paragon fiskalny, a wygenerowanie faktury w późniejszym czasie nie będzie możliwe.

Rezerwacja to inaczej otwarte zamówienie, z którym później możesz połączyć swoje przyszłe zamówienie.  Aby to zrobić wybierz produkty, które chcesz zarezerwować, przejdź do kasy i dokonaj zakupu wybierając w metodach dostawy opcję „Rezerwacja”.

Kiedy pojawią się pozycje, na które czekasz, stwórz nowe zamówienie, wybierając preferowaną metodę dostawy. W uwagach do zamówienia dodaj adnotację, aby połączyć je z zamówieniem już zarezerwowanym (podaj numer zarezerwowanego zamówienia). Zamówienia będą połączone i wysłane jedną przesyłką, a opłata za wysyłkę pobrana tylko raz.

W zależności od wyboru pakietu przyporządkowujemy unikalny kod rabatowy na dodatkowe zakupy w sklepie, który obniża wartość koszyka, odpowiednio 3% dla 6-pack i 10% dla 12-pack. Kupon nie jest limitowany ilościowo i jest aktywny przez okres trwania członkostwa. Wystarczy, że przy dokonywaniu zakupów, w podsumowaniu koszyka wpiszesz treść kuponu w polu „zastosuj kupon”. Kupony są generowane w kolejnym dniu roboczym po dołączeniu do Strefy Klubowicza. W momencie zatwierdzenia płatności, kupon rabatowy zostanie wysłany w wiadomości email i będzie aktywny przez cały okres trwania członkostwa do momentu anulowania subskrypcji.

Włączamy do naszej oferty tylko wyselekcjonowane pozycje lub takie, których poszukują nasi użytkownicy. Jeżeli jesteś małym browarem i spełniasz wszystkie wymogi prawne, wyślij wiadomość z propozycją współpracy na nasz adres e-mail: info@kraftklub.pl.

Wybierz produkty, które Cię interesują, następnie przejdź do zakładki Koszyk. W Koszyku, pod listą produktów, po lewej stronie znajduje się szare pole z napiem „Kod kuponu”. W to pole należy wpisać kod, który uzyskałeś, a zniżka naliczy się automatycznie.

Jeżeli jesteś członkiem Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych i posiadasz legitymację PSPD, mamy dla Ciebie kod rabatowy, który upoważnia Cię do zniżki w wysokości 10% na piwa w naszym sklepie. W celu uzyskania kodu należy:

  1. zarejestrować się na naszej stronie  jako użytkownik
  2. wysłać do nas na adres info@kraftklub.pl adres email, który został podany podczas rejestracji, imię i nazwisko oraz nr legitymacji PSPD
  3. na wskazany adres email prześlemy kod, który będzie przypisany do Twojego konta użytkownika

Dokładamy wszelkich starań, aby towar był jak najlepiej zabezpieczony w transporcie. Choć to sytuacje bardzo sporadyczne, zdarzają się jednak uszkodzenia w transporcie. Jeżeli przesyłka, którą otrzymałeś jest uszkodzona, powinieneś niezwłocznie zgłosić to kurierowi, który jest zobowiązany sporządzić protokół szkody (nawet wracając następnego dnia). Aby przyspieszyć proces reklamacji, zrób zdjęcie zarówno uszkodzonego towaru jak i opakowania, w którym otrzymałaś/otrzymałeś swoje zamówienie. Zdjęcia prześlij do nas na adres info@kraftklub.pl. W tytule wiadomości napisz „Uszkodzona przesyłka”, a my niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.

Zostań naszym
ambasadorem

Interesujesz się piwnym rzemiosłem lub sam nawet warzysz piwo w domowym zaciszu, a przy okazji lubisz pisać, tworzyć grafikę czy też robić zdjęcia. Napisz nam, dlaczego właśnie kraft jest tym, co Cię pasjonuje i dlaczego chciałbyś należeć do naszego zespołu. Wierzymy, że posiadasz coś unikatowego i tylko Twojego, podziel się tym z innymi.