Często Zadawane
Pytania

Czas wysyłki obecnie wynosi do 5-6 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Aby na bieżąco sprawdzać status zamówienia, warto przed złożeniem zamówienia zarejestrować konto użytkownika.

Koszt zamówienia kuriera to 12 zł za zlecenie z dostawą do punktu odbioru, lub 16 zł przy zleceniu z dostawą pod wskazany adres.

Pakiety są przygotowywane w oparciu o następujące kryteria: piwa będące premierami na rynku, te wysoko oceniane przez społeczność koneserów piwa (ratebeer, untappd), oraz piwa wybrane przez współpracujących z nami specjalistów. W każdym miesiącu w pakietach pojawiają się zatem premiery, pozycje limitowane, leżakowane w beczkach, a także piwa z cenionych zagranicznych browarów oraz okazjonalne niespodzianki.

Wkrótce stworzymy archiwum, gdzie użytkownicy będą mogli mieć stały wgląd do pakietów z poprzednich miesięcy. Jeżeli chcesz poznać ostatnie selekcje, napisz do nas na info@kraftklub.pl

Wysyłka pakietów jest wliczona w cenę abonamentu.

Zestawy wysyłamy 15 dnia każdego miesiąca dla klubowiczów, którzy dołączyli do nas od 1go do 15go dnia miesiąca, oraz ostatniego dnia miesiąca dla użytkowników zapisanych w dniach od 16go do ostatniego dnia danego miesiąca.

Jeżeli chciałbyś otrzymać pakiet w określonym terminie lub na specjalną okazję, napisz do nas lub zgłoś nam taką potrzebę w uwagach do zamówienia. Jeżeli pakiety na dany miesiąc będą już gotowe po naszej stronie, chętnie wyślemy Twoją paczkę wcześniej.

Rezerwacja to inaczej otwarte zamówienie, z którym później możesz połączyć swoje przyszłe zamówienie.  Aby to zrobić wybierz produkty, które chcesz zarezerwować, przejdź do kasy i dokonaj zakupu wybierając w metodach dostawy opcję „Rezerwacja”.

Kiedy pojawią się pozycje, na które czekasz, stwórz nowe zamówienie, wybierając preferowaną metodę dostawy. W uwagach do zamówienia dodaj adnotację, aby połączyć je z zamówieniem już zarezerwowanym (podaj numer zarezerwowanego zamówienia). Zamówienia będą połączone i wysłane jedną przesyłką, a opłata za wysyłkę pobrana tylko raz.

W zależności od wyboru pakietu przyporządkowujemy unikalny kod rabatowy na dodatkowe zakupy w sklepie, który obniża wartość koszyka, odpowiednio 3% dla 6-pack i 10% dla 12-pack. Kupon limitowany czasowo jest aktywny przez okres trwania członkostwa. Wystarczy, że przy dokonywaniu zakupów, w podsumowaniu koszyka wpiszesz treść kuponu w polu „zastosuj kupon”. Kupony są generowane w kolejnym dniu roboczym po dołączeniu do Strefy Klubowicza. W momencie zatwierdzenia płatności, kupon rabatowy zostanie wysłany w wiadomości email i będzie aktywny przez cały okres trwania członkostwa do momentu anulowania subskrypcji.

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera na stronie głównej lub podczas rejestracji konta. Dodatkowo można na bieżąco śledzić informacje na naszym Facebook’u, gdzie publikujemy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące premier, nowych dostaw, a także promocji i ofert specjalnych. Możesz również sortować stronę z produktami po najnowszych. Aktualne premiery pojawią się wówczas w pierwszej kolejności.

Włączamy do naszej oferty tylko wyselekcjonowane pozycje lub takie, których poszukują nasi użytkownicy. Jeżeli jesteś małym browarem i spełniasz wszystkie wymogi prawne, wyślij wiadomość z propozycją współpracy na nasz adres e-mail: info@kraftklub.pl.

Wybierz produkty, które Cię interesują, następnie przejdź do zakładki Koszyk. W Koszyku, pod listą produktów, po lewej stronie znajduje się szare pole z napiem „Kod kuponu”. W to pole należy wpisać kod, który uzyskałeś, a zniżka naliczy się automatycznie.

Jeżeli jesteś członkiem Polskiego Stowarzyszenia Piwowarów Domowych i posiadasz legitymację PSPD, mamy dla Ciebie kod rabatowy, który upoważnia Cię do zniżki w wysokości 10% na piwa w naszym sklepie. W celu uzyskania kodu należy:

  1. zarejestrować się na naszej stronie  jako użytkownik
  2. wysłać do nas na adres info@kraftklub.pl adres email, który został podany podczas rejestracji, imię i nazwisko oraz nr legitymacji PSPD
  3. na wskazany adres email prześlemy kod, który będzie przypisany do Twojego konta użytkownika

Jeżeli przesyłka, którą otrzymałeś jest uszkodzona, zrób zdjęcie zarówno uszkodzonego towaru jak i opakowania, w którym otrzymałeś swoje zamówienie. Zdjęcia wraz z opisem sytuacji i kontaktem do siebie, prześlij do nas na adres info@kraftklub.pl. W tytule maile napisz „Uszkodzona przesyłka”. Po otrzymaniu maila niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą.

Zostań naszym
ambasadorem

Interesujesz się piwnym rzemiosłem lub sam nawet warzysz piwo w domowym zaciszu, a przy okazji lubisz pisać, tworzyć grafikę czy też robić zdjęcia. Napisz nam, dlaczego właśnie kraft jest tym, co Cię pasjonuje i dlaczego chciałbyś należeć do naszego zespołu. Wierzymy, że posiadasz coś unikatowego i tylko Twojego, podziel się tym z innymi.